zondag 22 mei 2011

LE: Catrice papagana

Catrice heeft natuurlijk in mei/juni weer een nieuwe collectie: Papagena. Dezen collectie bestaan uit groene en kaki kleurtjes met felle accenten. Je krijgt een beetje het gevoel van de jungle.  Ook de verpaking heeft weer een mooie look gekregen net zoals alle andere LE. Lees verder voor de promofoto's.



Absolute Eye Colour Quattro (€4,29)
dit zijn oogschaduwtinten in groen en kaki kleuren met felle accenten en een mooie highlighter. Verkrijgbaar in C01 Rumble in the Jungle en C02 Birds of a Feather


Eyeliner Pen (€2,99)
Ook kan in deze collectie de eyeliner niet onbreken. De eyeliner heeft een filtenpuntje en een goed gepigmenteerde kleur. Verkrijgbaar in C01 White Eyes, C02 Papa-Greener en C03 Welcome to the Jungle.


Feather lashes (€3,99)
Dit zijn mooie exotishe wimpers wat je doet denken aan de prachtige veren van een paradijsvogel.



Blush stick (€3,49)
Naar deze ben ik zeer benieuwd. Ik heb nog nooit een blush gebruikt in een stick, dus die ga ikzeker proberen. Verkrijgbaar in C01 Tigerlily and C02 Bird of Paradise

Gold Nuggets (€3.99)
De gouden glans van de Gold Nuggets geeft een mooie glans op het gezicht en lichaam. Deze bronzing ‘pareltjes’ zijn te gebruiken als poeder of rouge. Mooi voor dit siezoen.


Crystal Clear Gloss Stick (3,99)
Ik denk dat ik deze kleuren niet ga kopen. of ze moeten zo geweldig zijn. maar ik hou niet van oranje. Verkrijgbaar in C01 Tigerlily and C02 Bird of Paradise met een adviesprijs van €3.99.




Ultimate Nail Lacquer (€3,49)
Als kers op de taart krijgen natuurlijk ook je nagels een mooi kleurtje: . De eerste 3 exemplaren zijn lekker in het legergroen, maar ook aan een opvallende kleur is gedacht met vrolijk paars. Wat me wel opviel is dat de prijs duurder is dan de nagellakjes in het vaste assortiment. dat vind ik jammer. Verkrijgbaar in C01 Enter the Undergrowth, C02 Welcome to the Jungle, C03 Amazonian Gold en C04 Bird of Paradise

Wil jij iet hebben uit deze Limited Edition?


ps. doe trouwens allemaal mee met deze give-away: http://leoniae.blogspot.com/2011/05/mijn-eerste-give-away.html

3 opmerkingen:

  1. wooww, catrice is echt een gaaf merk!
    ik wil zelf graag de Absolute Eye Colour Quattro
    en de Blush stick

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Vooral die laaste nagellak met de kleur paars vind ik prachtig!

    Xoxo, leoniae
    p.s: Wat leuk dat je meedoet aan mijn give-away ^-^!

    BeantwoordenVerwijderen