zaterdag 21 mei 2011

LE: Essence meet_me@holografics.com


essence heeft in mei en juni weer een nieuwe collectie in de winkel zelfs 2. Een daar van is meet_me@holografics.com. veel van de producten hebben een holografische finish! ik ben op 1 slag verliefd. kijk maar naar de onderstaande promofoto's!

Cream to powder eyeshadows (€1,99)
dit zijn de cream to powder eyeshadows. Ik verwacht dit  deze een beetje een structuur heeft die tussen crème en poeder inzit, wat ze erg geschikt als basis. De glans lijkt me heel erg mooi! Verkrijgbaar in C01 gagalectric, C02 lil@c en C03 prism@tic white.


Liquid eyeliners (€2,29)
hier ben ik ook erg beniewd naar. die blauwe lijkt me erg mooi, maar die witte lijkt me  een beetje raar. verkrijgbaar in blue ray en prism@tic white.



Lipgloss (€1,79)
wauw! holografische lipgloss. die had ik nog niet gezien. erg benieuwd. Verkrijgbaar in C01 lil@c, C02 holoberry en C03 prism@tic white.


Nagellak (€1,79)
wow was mijn eerste woord toen ik deze zag. eindelijk een budget variant van gosh holografic. ik hoop dat deze echt een mooi effect heeft en goed dekt. verkrijgbaar in C01 gagalectric, C02 lil@c, C03 blue ray, C04 prism@tic white en C05 holoberry.


Body Oil (€3,99)
Deze olie voor je lichaam laat een heerlijke geur en  glans achter in de perfecte holografische stijl.

Armbandje (€1,99)
Als ‘bonus’ heeft Essence een lief armbandje toegevoegd. Er hangen zilveren bedeltjes aan voor een leuke zomerlook!

Lots Of Love!

1 opmerking: