vrijdag 3 juni 2011

The Ready Set

hey lieve lezers..
het is al weer een tijdje gelden dat ik heb gepost, want ik heb het heel erg druk met school.

ik heb laats een nieuw iemad ontdekt: the ready set. je zou denken dat het een band is maar het maar 1 iemand. het bestaat al sinds 2007. maar hij was nog niet zo bekend in nederland totdat is dit geweldige liede ontdekte:
love like woe. hier word je toch vrolijk van..

en hij heeft ook nog een ander leuk nummer:

young forever. maar bij deze lijkt het net of ik deze al kende..


wat vinden jullie van deze muziek? en wat vinden jullie allemaal leuk?


4 opmerkingen:

  1. Hun hebben echt kei vette muziek he ! niemand snapt het bij mij dat ik het leuk vind x]

    k volg je !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hm, niet echt mijn smaak haha!
    wel mooi blog heb je!
    liefs Emma
    http://gotothebigcity.blogspot.com
    ik hou een giveaway op mijn blog, zin om mee te doen? dit is de link: http://gotothebigcity.blogspot.com/2011/05/my-first-give-away-with-topsonlynl.html (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waauwi wat een leuk blog heb je ! Leuke post ook ;) x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke blog <3
    &' gave ontdekking (:
    x, mare.

    BeantwoordenVerwijderen